දවස අවසන් කරන අතරවාරයේ මෙරට ජනතාව රූපවාහිනිය නරඹන්නට සූදානම් වෙයි. සරල විනෝදයක් පවුලේ සියලූ දෙනා එකතුව ලබන අදහසින්ය. වටිනා කාලයක් වැය කරන නමුත් රූපවාහිනී පේ‍්‍රක්ෂකයන්ට දකින්නට ඇත්තේ වටිනා දසුන්ද? පවුලේ සියලූ දෙනාට පොදු වැදගත් තැනක සිටිය යුතු රූපවාහිනි නාලිකා පෙන්වන්නේ  අසාමාන්‍ය දර්ශන විනා සාමාන්‍ය සමාජයේ හරස් කඩක ප‍්‍රතිනිර්මාණයක් නොවේ. දශක තුනහමාරක් පමණ පරිනත රූප මාධ්‍යය ගමන් කරන්නේ මහජනතාවගේ රසාස්වාදය නොතකමින්ය.

ශ‍්‍රී ලංකාවේ ගුවන් විදුලි සහ රූපවාහිනි නාලිකා සෑහෙන තරම්ය. සම්ප‍්‍රදායික පුවත් පත සමග නවීන තොරතුරු තාක්ෂණ යුගයට ද ප‍්‍රවේශ වී සිටී. විද්‍යුත් මෙවලම් උපයෝගී කරගන්නට ධනය ඇති සමාජයට ලෝකයේ  ඕනෑම නාලිකාවක් නිවසේ සිට නරඹන්නට ඉඩ ඇත. පොදු මහජනතාවට තෝරා ගැනීමට දේ බහුල අවස්ථාවක ඉතාම නොවටිනා දේ සැපයීමේ වලංගු භාවය ප‍්‍රශ්න කළ යුතුය. සමාජයේ එක තලයක ජීවත්වන පිරිසට නොවටිනා දේ ප‍්‍රතික්ෂෙප කර විකල්පය තෝරා ගැනීමට අවස්ථා තිබියදී අඩු ආදායම් ලබන සමාජය මෙරට රූපවාහිනි නාලිකා විනා විකල්පයක් නැත. එවැනි පසුබිමක නාලිකාවල පෙන්වන දෙය පොදුවේ ඉතාමත් වැදගත් වන්නේය.

 නාලිකා මගින් විකාශය කරන වෙළඳ දැන්වීම් වල සීමාවක් නැත. ටෙලි නාට්‍යය හෝ ප‍්‍රවෘත්ති නරඹන පේ‍්‍රක්ෂකයන්ට ගරුසරු නොකර දැන්වීම් පළ කිරීම හිරිහැරයකි. රූපවාහිනි තිරයේ සම්පූර්ණ දර්ශනය නැරඹීමට ඉඩ නොදී එහි තැන් තැන් වල වෙළඳ දැන්වීම් ද, විවිධ නිල ලාංඡන ද ප‍්‍රදර්ශනය කිරීම පේ‍්‍රක්ෂකයන් ඉවසා සිටිය යුතුය. අනෙක් පැත්තෙන් ටෙලි නාට්‍ය හරයෙන් දුර්වලය. වැඩසටහන්වල කලාත්මකබව හා නිර්මාණශීලීත්වය ඇත්තේ කලාතුරකින් එකක දෙකකය. රාත‍්‍රියේ පැය තුනක් සියලූ නාලිකා පෙන්වන ටෙලි නාට්‍ය වලින් සෑහෙන ප‍්‍රමාණයක ඇත්තේ පවුල් ගැටුම්ය. අඩ දබර සහ කඳුළු කතාන්දරය. වෛරය සහ බෙදීම් බහුලය. මේවා සමාජයට දෙන දැක්ම පැහැදිලි නැත. ගැටුමක දී පමණක් නොව සාමාන්‍ය දෙබස් වල පවා සම්මත ව්‍යවහාරයේ නොගැනෙන වචන කියැවෙයි. මත්පැන් සහ ආයුධ පරිහරණය සීමාව ඉක්මවන තරමට පෙන්වයි. විදේශ රටකින් ගෙන මෙරට දෙබස් කැවූ නාට්‍යයක නැති තරමට සංස්කෘතික පරිහානියක් අද සිදුවන බව පෙනේ. විදේශීය ටෙලි නාට්‍ය වෙනුවෙන් පැනවූ බද්ද මගින් උපයන ලද ආදායම ද යහපතක් කර නැත.

නීති පනවා නිර්මාණ බිහිකළ හැකිද? ටෙලි නාට්‍යක දිග, කාලය සීමා කිරීම හෝ දේශීය දේ පමණක් යැයි යන ආකල්ප නොවැදගත්ය. නාලිකා ජනපි‍්‍රයවන තරමට මහජන ගරුත්වය දිනාගත යුතුය. බි‍්‍රතාන්‍යයේ බී.බී.සී. රජයේ නාලිකාවකි. එහි භාෂාව සහ වැඩසටහන් අනෙක් නාලිකා වලට ආදර්ශයක් සපයයි. ඇමරිකාවේ පී.බී.එස් නාලිකාව රජයේ සහන ඇති පදනමකට අයත්ය. නමුත් වගකීම් පැහැර නොහරියි. ජපානයේ එන්.එච්.කේ නාලිකාව ද එවැනිය. මහජනතාවගේ දැනුම, බුද්ධිය වඩවමින් ආචාරශීලීව නිවසට පැමිණෙන්නට වග බලා ගන්නා රූපවාහිනී නාලිකා ලෝකය පුරා ඉහළ කීර්තියක් දිනා ඇත. වානිජ අරමුණ පසෙකින් තබා ප‍්‍රමිතිය ආරක්ෂා කරන එක නාලිකාවකින් මෙරට රූපවාහිනී සංස්කෘතිය ආපසු උසස් තත්ත්වයට හැරවිය හැකිය. රසික මහජනතාව ඉල්ලන්නේ එයයි. විකල්පයක් නැති අවස්ථාවක, තමන්ට දෙන දේ නරඹන සමාජයක් බිහිකිරීම යුතුකමක් නොවේ.